Naujausios rinkodaros naujienos, interviu, technologijos ir kt.
Dažna problema kurią pastebime savo klientų tarpe, tai limituotas biudžetas. Su tuo išties dažnai susiduria mažesni verslai, dalis jų net bijo kreiptis į mus manydami, jog agentūros negali atrasti optimaliausios skaitmeninės reklamos strategijos, kurią galėtų atliepti jų biudžetas. Tačiau, mes tikime, jog net ir su ribotomis lėšomis galima įgyvendinti užsibrėžtus tikslus, tik svarbu protingai ir…
•
Artėjant Black Friday ir šventiniam sezonui, daugelis verslų pradeda ruoštis didžiajam metų pardavimų pikui. Šis laikotarpis ypatingas ne tik verslams, bet ir vartotojams, kurie nekantriai laukia nuolaidų bei išskirtinių pasiūlymų. Tačiau tam, kad pardavimų rezultatai džiugintų, būtina atsakyti į šiuos klausimus: Kaip pasiruošti šiam intensyviam laikotarpiui? Kokių skaitmeninės rinkodaros veiksmų imtis? 1. Viskas prasideda nuo gerai apgalvotos…
•
Gebėjimas tinkamai įvertinti rinkodaros priemonių efektyvumą yra vertas vištos dedančios auksinius kiaušinius. Mokėdami tinkamai tai daryti įgysite konkurencinį pranašumą. Vykdomos rinkodaros priemonės duos didesnę gražą ir padės sparčiau auginti parda
•
Youtube vaizdo reklama – daugiausiai pasipriešinimo sulaukiantis pasiūlymas. Kalbant apie vaizdo reklamą, didžioji dalis verslo atstovų nepatogiai jaučiasi, dėl vyraujančios nuostatos, jog ši priemonė būtinai reikalauja didelių išlaidų bei papildomų paslaugų (vaizdo redagavimo, titravimo ir pan.). Vaizdo reklama YouTube kanale yra visai kitokia, nei televizijoje ar kitur. Išlaidos, laiko sąnaudos šiai reklamos formai gali būti…
•
„Kaip pasiekti didesnį žinomumą, investuojant mažiau?” – turbūt vienas iš dažniausiai skambančių klausimų, sprendžiant reklamos dilemas. Atsižvelgiant į verslo prioritetus, skaitmeninės rinkodaros priemonės skiriasi, ir nėra vienos 100% universaliai veikiančios taisyklės. Svarbu įvertinti, kurios priemonės ir pastangos konkrečiu atveju suteiks didžiausią grąžą. Ir nors visuomenės nuostatos sako, kad „nemokamas sūris tik spąstuose”, vis tik šiais,…
•
Tinklalaidė, arba kitaip podkastas (angl. Podcast), – tai garsinis tinklaraštis. Klausytis jos yra paprasta ir patogu. Vartotojai ne visada spėja perskaityti ar pamatyti norimą žinią ar laidą, todėl podkastų populiarumas pasaulyje ir Lietuvoje vis auga. Tinklalaidės palaipsniui tampa vertinga marketingo strategijos dalimi. Vis dėlto, kūrėjams įvertinti tinklalaidės poveikį, auditorijos pasiekiamumą, įpročius nebuvo taip lengva. Neseniai…
•
Pirkimo procesas susideda iš kelių etapų, o vartotojai turi savų lūkesčių ir motyvų, kurie paveikia sprendimą. Priimdami sprendimą, vartotojai vertina įspūdžius, nuomones, pateiktą informaciją. Naujos patirtys kelia klausimus, kaip, telkiantis elektroninėje erdvėje, tinkamai pateikti informaciją, kokiuose interneto kanaluose pranešti apie save, kaip pateikti produktą, kad klientas norėtų pirkti, kaip suprasti, kas veiksminga. Vartotojo pirkimo kelias…
•
Internetas jau tapo neatsiejama mūsų gyvenimo dalimi. Rinkodara ir komunikacija internete padeda tiek žmonėms, tiek verslams greitesnėje paieškoje, ar tai būtų norima prekė, ar tai būtų potencialus klientas. Skaitmeninė rinkodara – bene daugiausiai matuojamas rinkodaros tipas, kuris leidžia aiškiai pamatuoti, kas veiksminga, o kas ne. 100% visiems veikiančio sprendimo nėra, todėl šioje srityje svarbu individualūs…
•
RAIBEC | Be efficient online
J. Urbšio g. 3, 35190 Panevėžys
Islandijos g. 6, 01401 Vilnius
[email protected]
+370 614 14199
© 2024 – RAIBEC | Be efficient online – skaitmeninė rinkodara. Visos teisės saugomos.