Skaitmeninės rinkodaros tinklaraštis

Naujausios rinkodaros naujienos, interviu, technologijos ir kt.

  • Kaip pasirinkti socialinius tinklus klientų paieškai

    Socialinių tinklų svarba gyvenime, versle nuolat auga. Remiantis 2019 m. „Hootsuite“ statistika, apie 59 proc. Lietuvos gyventojų yra aktyvūs socialinių tinklų vartotojai. Jų skaičius per metus augo 6,5 procento. Tendencijos kiek kinta, tačiau jų svarba neginčijama. Kiekvienas socialinis tinklas turi savo auditoriją, skirtingai tenkina jos poreikius ir atitinkamai gali būti vertingas. Nedalyvauti socialiniuose tinkluose ir…

  • 340 mln. dolerių smulkiam verlsui – galimybė ir Lietuvos įmonėms

    Koronaviruso protrūkis visame pasaulyje palieka vis ryškesnes žymes, paveikia gyvenimą ir bendruomenes. Google skiria 800+ milijonų dolerių paramą sveikatos organizacijoms, vyriausybėms ir sveikatos sistemos darbuotojams, ne pelno siekiančioms organizacijoms (į paramą pretenduoti gali ir Lietuvos ne pelno siekiančios organizacijos). Net 340 mln. dolerių iš šios sumos skiriama „Google Ads” kreditais, visiems smulkiems ir vidutiniams verslams…

  • Kaip prisistatyti, kad vartotojui nekiltų abejonių, renkantis jūsų produktą: USP/UVP kūrimas

    Dažnas verslininkas, paklaustas, kodėl jo verslas yra geresnis, nei konkurentų, turi šiuos atsakymus: geresnė kaina, kokybė, profesionalumas ir operatyvumas. Įsivaizduokite, kad lygiai tokį patį atsakymą, tas pats vartotojas gauna pas kitus – konkurentus. Jeigu pamėginsite „atsistoti į kliento batus”, suprasite, kad tai nepadeda klientui apsispręsti pirkti produktus iš jūsų. Tai kaip prisistatyti, kad vartotojas aiškiai…

  • 10 geriausiai veikiančių rinkodaros taktikų

    Tai, kad tinkamai pasirinktos rinkodaros priemonės yra reikalingos sėkmingai verslo veiklai bei plėtrai, ko gero, niekas neabejoja. Tačiau šiuolaikinės rinkodaros taktikos bei metodai kinta žaibišku greičiu ir pasivyti visas tendencijas tampa iššūkiu net profesionalams, o ką jau kalbėti apie ką tik į verslo pasaulį įžengusias mažąsias įmones, kurios, beje, bent jau veiklos pradžioje neretai net…

  • „AdWords” ateitis, arba kaip „pramušti“ vidutiniškus pardavimus

    Dauguma el. parduotuvių, vykdančių „Google AdWords“ kampanijas, anksčiau ar vėliau prisijungia prie klubo „Šiaip sau“: investicijų grąža (ROI) – vidutinė, kaštai bei pardavimai – taip pat. Gal norėtųsi geresnių rezultatų – bet kad ir konkurentų panašūs… Kodėl taip atsitinka ir ar yra būdas pastebimai pakeisti situaciją?

  • Automatinis „Ads“ kampanijų kūrimas: naujos galimybės e-verslui

    Kaip padidinti investicijų į „Google Ads“ reklamą grąžą didelėse įmonėse? Vienas iš būdų – kurti tikslesnius, suasmenintus skelbimus. Tačiau tai padaryti, turint platų ir greitai kintantį asortimentą, yra beveik neįmanoma. Šimtams skelbimų talpinti ir atnaujinti reiktų visos vadybininkų armijos ir atitinkamo biudžeto jai išlaikyti.

Mes remiame

RAIBEC | Be efficient online
J. Urbšio g. 3, 35190 Panevėžys
[email protected]
+370 614 14199

© 2022 – RAIBEC | Be efficient online – skaitmeninė rinkodara. Visos teisės saugomos.