Skaitmeninės rinkodaros tinklaraštis

Naujausios rinkodaros naujienos, interviu, technologijos ir kt.

  • Kuriam rinkodaros kanalui išleisti kitą eurą?

    Kaip paskirstyti ribotą reklamos biudžetą? Kurie kanalai turėtų būti prioritetiniai? Tai vieni svarbiausių klausimų rinkodaros specialistams. Universalaus atsakymo čia turbūt nerasime, tačiau verta pasidomėti galimais variantais.

  • Panevėžyje – konferencija su „Google“

    „Ir aš ten buvau, alų midų…“, norėčiau sakyti, tik kad alaus anei midaus nebuvo. Bet buvo šventė. Praėjusią savaitę Panevėžyje surengėme pirmąją regioninę skaitmeninės rinkodaros konferenciją. Tema – internetinės rinkodaros galimybės ir kaip jomis pasinaudoti verslui.

  • Ką gali ir ko negali SEO paslaugos?

    SEO yra, ko gero, labiausiai žinomas trumpinys skaitmeninėje rinkodaroje, lenkiantis tokius grandus, kaip ROI ar PPC. Apie tai, kas yra SEO ir kaip tai veikia, nespecialistai dažniausiai žino tiek, kad SEO reikalingas įmonei „atsirasti pirmame Google puslapyje“. Nors ir neišsamus, tai yra teisingas atsakymas. Nesusipratimų – ir nuostolių – atsiranda tada, kai dėl žinių stokos…

  • „Raibec“ tapo VKT nariais

    Ta proga – patarimas, kuris gali sutaupyti ne vieną tūkstantį eurų. Kas yra VKT? Verslo konsultantų tinklas (VKT) – konsultacijų teikimo sistema jaunoms Lietuvos įmonėms. VšĮ „Versli Lietuva” į tinklą pagal nustatytus kriterijus atrinko savo srities profesionalus, teikiančius efektyviausias paslaugas, vystant verslo idėją ir toliau jį plėtojant. Šiuo metu tinklui priklauso daugiau nei 450 specialistų,…

  • Svetainės iliustracijos: kaip įtikti „Google“?

    Kada paskutinį kartą matėte el. parduotuvę be nuotraukų arba interneto svetainę be iliustracijų? Nors grafinius failus naudoja absoliuti dauguma šiuolaikinių tinklalapių, anaiptol ne visi turinio administratoriai žino, kaip juos sutvarkyti, kad svetainė veiktų greičiau ir būtų lengviau randama. Šis straipsnis – kaip tik apie tai. Failo pavadinimas Grafinio failo pavadinimas turėtų suteikti informaciją apie jame…

  • „Google“ reklama „žaliems“: pagrindai ir patarimai

    „Google AdWords“, arba tiesiog „AdWords“, yra turbūt žinomiausia reklamos paslauga pasaulyje, skaičiuojanti jau 17-tuosius gyvavimo metus. Iš pradžių įmonės mokėdavo mėnesinį mokestį, o „Google“ pati kurdavo ir valdydavo jų reklamines kampanijas. Nuo to laiko platforma pasikeitė beveik neatpažįstamai. Šiandien „AdWords“ skelbimai gali būti rodomi dviejuose tinkluose: Paieškos tinkle ir Vaizdinės reklamos tinkle. Reklama Paieškos tinkle…

  • 5 e-suvestinės pelningesnei rinkodarai

    Užsibrėžti ambicingus tikslus Naujųjų metų ar kita proga mėgstame visi. Deja, išblėsus pradiniam entuziazmui, dažnai grįžtame į tašką, kai esame baisiai užsiėmę neesminiais dalykais, o tikslai lieka kažkur fone. Ši problema ypač aktuali versle, kur vadovams ir savo sričių specialistams tenka dirbti su keletu ar keliolika projektų vienu metu ir suvaldyti didelius informacijos srautus. Nors tikslai…

  • Su kuo valgomas remarketingas?

    Patyrę pardavėjai žino, kad kliento „Ne“ gali būti didelio sandėrio pradžia, jeigu pokalbis tęsiamas. Taip pat ir internete: iš svetainės išėjusį lankytoją galima susigrąžinti ir paversti pirkėju. Būtent šiam tikslui yra sukurta pakartotinė rinkodara, kurios pagrindinius principus čia aptarsime.

  • Reklama internete: kaip išsirinkti tinkamiausias priemones?

    Jeigu turite ar tik pradedate verslą ir niekada nesireklamavote internete, nuo galimų variantų pasiūlos gali įsiskausti galva. Skirtingi reklamos būdai, tinklalapiai, apmokestinimo modeliai – visi turi savų privalumų. Tuo tarpu reklamos biudžetas visada turi dugną. Kaip žinoti, kokia interneto reklama į jūsų verslą atves daugiausia klientų? Pateikiame populiariausias priemones su jų privalumais ir trūkumais. „Google AdWords“…

Mes remiame

RAIBEC | Be efficient online
J. Urbšio g. 3, 35190 Panevėžys
[email protected]
+370 614 14199

© 2022 – RAIBEC | Be efficient online – skaitmeninė rinkodara. Visos teisės saugomos.