Naujausios rinkodaros naujienos, interviu, technologijos ir kt.
Nepanikuokite. Blogai ne tik jums, bet ir jūsų konkurentams. Atostogos neįprastu metu. Išnaudokite šį laiką kaip galimybę, kaip atostogas tam, kam neturėjote progos anksčiau, bet galite daryti dabar. Iš naujo įvertinkite savo veiklą. Pagalvokite, kaip savo paslaugas ar dalį paslaugų proceso galėtumėte perkelti ir atlikti nuotoliniu būdu, internetu – perkelti į elektroninę erdvę. Ruoškitės sugrįžimui.…
•
Dažnas verslininkas, paklaustas, kodėl jo verslas yra geresnis, nei konkurentų, turi šiuos atsakymus: geresnė kaina, kokybė, profesionalumas ir operatyvumas. Įsivaizduokite, kad lygiai tokį patį atsakymą, tas pats vartotojas gauna pas kitus – konkurentus. Jeigu pamėginsite „atsistoti į kliento batus”, suprasite, kad tai nepadeda klientui apsispręsti pirkti produktus iš jūsų. Tai kaip prisistatyti, kad vartotojas aiškiai…
•
Tai, kad tinkamai pasirinktos rinkodaros priemonės yra reikalingos sėkmingai verslo veiklai bei plėtrai, ko gero, niekas neabejoja. Tačiau šiuolaikinės rinkodaros taktikos bei metodai kinta žaibišku greičiu ir pasivyti visas tendencijas tampa iššūkiu net profesionalams, o ką jau kalbėti apie ką tik į verslo pasaulį įžengusias mažąsias įmones, kurios, beje, bent jau veiklos pradžioje neretai net…
•
Galimybės, kurias atveria „Facebook“ reklama, keičiasi ir plečiasi beveik kasdien. Didžiausio socialinio tinklo nariai šiandien, be kita ko, gali:
•
Jeigu turite ar tik pradedate verslą ir niekada nesireklamavote internete, nuo galimų variantų pasiūlos gali įsiskausti galva. Skirtingi reklamos būdai, tinklalapiai, apmokestinimo modeliai – visi turi savų privalumų. Tuo tarpu reklamos biudžetas visada turi dugną. Kaip žinoti, kokia interneto reklama į jūsų verslą atves daugiausia klientų? Pateikiame populiariausias priemones su jų privalumais ir trūkumais. „Google AdWords“…
•
Audituodami interneto svetaines, nuolat pastebime tas pačias, elementarias, bet didelę reikšmę turinčias SEO spragas. Visos jos kyla iš neteisingai nustatytos turinio valdymo sistemos arba netinkamai pateikto turinio ir daugeliu atvejų yra, palyginti, nesunkiai pataisomos. Prieš kurdami ar atnaujindami internetinį projektą, skirkite laiko žemiau išvardintoms sritims, ir jūsų SEO rezultatai tikrai pagerės.
•
Keletas patarimų, kad kitą rytą savo svetainę teberastumėte „Google“ paieškos rezultatuose.
•
Dauguma el. parduotuvių, vykdančių „Google AdWords“ kampanijas, anksčiau ar vėliau prisijungia prie klubo „Šiaip sau“: investicijų grąža (ROI) – vidutinė, kaštai bei pardavimai – taip pat. Gal norėtųsi geresnių rezultatų – bet kad ir konkurentų panašūs… Kodėl taip atsitinka ir ar yra būdas pastebimai pakeisti situaciją?
•
Kaip padidinti investicijų į „Google Ads“ reklamą grąžą didelėse įmonėse? Vienas iš būdų – kurti tikslesnius, suasmenintus skelbimus. Tačiau tai padaryti, turint platų ir greitai kintantį asortimentą, yra beveik neįmanoma. Šimtams skelbimų talpinti ir atnaujinti reiktų visos vadybininkų armijos ir atitinkamo biudžeto jai išlaikyti.
•
RAIBEC | Be efficient online
J. Urbšio g. 3, 35190 Panevėžys
[email protected]
+370 614 14199
© 2022 – RAIBEC | Be efficient online – skaitmeninė rinkodara. Visos teisės saugomos.