Skaitmeninės rinkodaros tinklaraštis

Naujausios rinkodaros naujienos, interviu, technologijos ir kt.

  • Neišvengiami pokyčiai skaitmeninėje rinkodaroje, laukiantys 2024 metais

    Kaip duomenų apsaugos politika pakeis jūsų verslo galimybes rinkodaroje? Kaip prisitaikyti prie naujų sąlygų? 2023 m. gegužės 16 diena tapo naujų perversmų skaitmeninėje rinkodaroje data. Šią dieną buvo paskelbta nauja informacija apie vartotojus ir jų elgsenos tinklalapiuose rinkimo, saugojimo ir administravimo standarto ir reikalavimų TCF (2.2) versija. Ji praktiškai papildo jau žinomą BDAR dalimi apie…

  • Kaip išsirinkti tinkamą “Consent Management Platform” – CMP platformą ?

    Kokią CMP platformą pasirinkti, kuri būtų geriausia, naudingiausia, tinkamiausia? Tai žinodami išsirinksite gerą CMP platformą, kuri užtikrins tinkamą duomenų rinkimo, saugojimo ir naudojimo procesą, atitinkantį BDAR. Jeigu skaitote šį straipsnį, tai tikriausiai jau žinote ir suprantate, kokią įtaką verslui turi TCF 2.2 standartas ir kas yra CMP platforma. Atsakymą į šį klausimą turėjome rasti sau…

  • 9 pasaulyje populiariausios cookie consent management – CMP platformos

    Sužinokite kokia CMP platforma tinka Jūsų verslui Mūsų patirtis testuojant populiariausias pasaulyje CMP platformas. Vieną mėnesį RAIBEC agentūroje turėjome projektą “CMP”. Taip ir vadinome “CMP project” mėnuo. Visą mėnesį su skirtingais klientais, ant skirtingos paskirites ir dydžio tinklalapių keturi mūsų specialistai dirbo bandydami skirtingas CMP platformas. BDAR specialistas tikrino kiekvienos CMP platformos suderinamumą bendrajam Europos…

  • Sėkmės istorija: 16x geresnis matomumas paieškoje

    Pavyzdys, kaip išorinis SEO (optimizavimas paieškos sistemoms) gali pakelti potencialių pirkėjų srautą į svetainę tada, kai klientui to reikia labiausiai.

  • Kas slepiasi po SEO specialisto lova?

    Keletas patarimų, kad kitą rytą savo svetainę teberastumėte „Google“ paieškos rezultatuose.

  • Kaip „Google“ paieškos rezultatus pakeitė „Penguin 4.0“?

    „Google“ paieškos algoritmas „Penguin“, skirtas kovoti su šlamštu paieškos rezultatuose, pirmąkart paleistas 2012 metų balandį. Iki šio algoritmo atsiradimo, PVO (SEO) specialistai turėjo galimybę svetainėms kurti menkaverčius (spam) nuorodų tinklus ir taip gana lengvai manipuliuoti paieškos rezultatais. Paleidus „Penguin 1.0“, žemos vertės nuorodos iš prastos reputacijos svetainių tapo „toksiškomis“ ir galėjo tiesiogiai pakenkti bendriems PVO rezultatams. Todėl išorinių nuorodų tinklo auditavimas…

Mes remiame

RAIBEC | Be efficient online
J. Urbšio g. 3, 35190 Panevėžys
[email protected]
+370 614 14199

© 2022 – RAIBEC | Be efficient online – skaitmeninė rinkodara. Visos teisės saugomos.