Skaitmeninės rinkodaros tinklaraštis

Naujausios rinkodaros naujienos, interviu, technologijos ir kt.

  • Neišvengiami pokyčiai skaitmeninėje rinkodaroje, laukiantys 2024 metais

    Kaip duomenų apsaugos politika pakeis jūsų verslo galimybes rinkodaroje? Kaip prisitaikyti prie naujų sąlygų? 2023 m. gegužės 16 diena tapo naujų perversmų skaitmeninėje rinkodaroje data. Šią dieną buvo paskelbta nauja informacija apie vartotojus ir jų elgsenos tinklalapiuose rinkimo, saugojimo ir administravimo standarto ir reikalavimų TCF (2.2) versija. Ji praktiškai papildo jau žinomą BDAR dalimi apie…

  • Kaip išsirinkti tinkamą “Consent Management Platform” – CMP platformą ?

    Kokią CMP platformą pasirinkti, kuri būtų geriausia, naudingiausia, tinkamiausia? Tai žinodami išsirinksite gerą CMP platformą, kuri užtikrins tinkamą duomenų rinkimo, saugojimo ir naudojimo procesą, atitinkantį BDAR. Jeigu skaitote šį straipsnį, tai tikriausiai jau žinote ir suprantate, kokią įtaką verslui turi TCF 2.2 standartas ir kas yra CMP platforma. Atsakymą į šį klausimą turėjome rasti sau…

  • 9 pasaulyje populiariausios cookie consent management – CMP platformos

    Sužinokite kokia CMP platforma tinka Jūsų verslui Mūsų patirtis testuojant populiariausias pasaulyje CMP platformas. Vieną mėnesį RAIBEC agentūroje turėjome projektą “CMP”. Taip ir vadinome “CMP project” mėnuo. Visą mėnesį su skirtingais klientais, ant skirtingos paskirites ir dydžio tinklalapių keturi mūsų specialistai dirbo bandydami skirtingas CMP platformas. BDAR specialistas tikrino kiekvienos CMP platformos suderinamumą bendrajam Europos…

  • Kaip išvengti klaidų skaitmeninėje komunikacijoje?

    Vis dar dažna organizacija Lietuvoje nėra pakankamai susitvarkiusi skaitmeninės komunikacijos našumo matavimų ir, pirmiausia, „Google Analytics“. Net didelės įmonės dažnai negali išreikšti savo komunikacijos įdirbio pajamomis, o komunikacijos veiksmus daugeliu atvejų grindžia neteisingomis prielaidomis. Tai neleidžia suprasti, kokie darbai kiek vertės sukūrė, koks socialinių tinklų turinys ar tematika duoda daugiau pardavimų, kokie „AdWords“ raktažodžiai, skelbimai yra…

  • Ką gali ir ko negali SEO paslaugos?

    SEO yra, ko gero, labiausiai žinomas trumpinys skaitmeninėje rinkodaroje, lenkiantis tokius grandus, kaip ROI ar PPC. Apie tai, kas yra SEO ir kaip tai veikia, nespecialistai dažniausiai žino tiek, kad SEO reikalingas įmonei „atsirasti pirmame Google puslapyje“. Nors ir neišsamus, tai yra teisingas atsakymas. Nesusipratimų – ir nuostolių – atsiranda tada, kai dėl žinių stokos…

  • Svetainės iliustracijos: kaip įtikti „Google“?

    Kada paskutinį kartą matėte el. parduotuvę be nuotraukų arba interneto svetainę be iliustracijų? Nors grafinius failus naudoja absoliuti dauguma šiuolaikinių tinklalapių, anaiptol ne visi turinio administratoriai žino, kaip juos sutvarkyti, kad svetainė veiktų greičiau ir būtų lengviau randama. Šis straipsnis – kaip tik apie tai. Failo pavadinimas Grafinio failo pavadinimas turėtų suteikti informaciją apie jame…

  • Kaip apskaičiuoti skaitmeninės komunikacijos vertę?

    96% Lietuvos įmonių, priimdamos strateginius reklamos sprendimus, remiasi klaidingomis nuostatomis. Ir aš pasakysiu jums, kodėl.

  • Kaip „Google“ paieškos rezultatus pakeitė „Penguin 4.0“?

    „Google“ paieškos algoritmas „Penguin“, skirtas kovoti su šlamštu paieškos rezultatuose, pirmąkart paleistas 2012 metų balandį. Iki šio algoritmo atsiradimo, PVO (SEO) specialistai turėjo galimybę svetainėms kurti menkaverčius (spam) nuorodų tinklus ir taip gana lengvai manipuliuoti paieškos rezultatais. Paleidus „Penguin 1.0“, žemos vertės nuorodos iš prastos reputacijos svetainių tapo „toksiškomis“ ir galėjo tiesiogiai pakenkti bendriems PVO rezultatams. Todėl išorinių nuorodų tinklo auditavimas…

  • Ką ir kaip e-rinkodaroje matuoja Lietuvos elektroninės parduotuvės?

    Pirmasis tokio pobūdžio tyrimas atskleidė, kad daugiau nei trečdalis Lietuvos el. parduotuvių (38,3 proc.) nematuoja interneto reklamos investicijų grąžos (IG). El. pašto rinkodarą įmonės vertina kaip labiausiai atsiperkančią, o didžiausią investicijų grąžą (IG) atneša „Google Ads“ reklama.

Mes remiame

RAIBEC | Be efficient online
J. Urbšio g. 3, 35190 Panevėžys
[email protected]
+370 614 14199

© 2022 – RAIBEC | Be efficient online – skaitmeninė rinkodara. Visos teisės saugomos.