Skaitmeninės rinkodaros tinklaraštis

Naujausios rinkodaros naujienos, interviu, technologijos ir kt.

  • Ką verta žinoti apie skaitmeninės rinkodaros pokyčius 2020

    Internetas jau tapo neatsiejama mūsų gyvenimo dalimi. Rinkodara ir komunikacija internete padeda tiek žmonėms, tiek verslams greitesnėje paieškoje, ar tai būtų norima prekė, ar tai būtų potencialus klientas.  Skaitmeninė rinkodara – bene daugiausiai matuojamas rinkodaros tipas, kuris leidžia aiškiai pamatuoti, kas veiksminga, o kas ne. 100% visiems veikiančio sprendimo nėra, todėl šioje srityje svarbu individualūs…

  • 340 mln. dolerių smulkiam verlsui – galimybė ir Lietuvos įmonėms

    Koronaviruso protrūkis visame pasaulyje palieka vis ryškesnes žymes, paveikia gyvenimą ir bendruomenes. Google skiria 800+ milijonų dolerių paramą sveikatos organizacijoms, vyriausybėms ir sveikatos sistemos darbuotojams, ne pelno siekiančioms organizacijoms (į paramą pretenduoti gali ir Lietuvos ne pelno siekiančios organizacijos). Net 340 mln. dolerių iš šios sumos skiriama „Google Ads” kreditais, visiems smulkiems ir vidutiniams verslams…

  • Kaip prisistatyti, kad vartotojui nekiltų abejonių, renkantis jūsų produktą: USP/UVP kūrimas

    Dažnas verslininkas, paklaustas, kodėl jo verslas yra geresnis, nei konkurentų, turi šiuos atsakymus: geresnė kaina, kokybė, profesionalumas ir operatyvumas. Įsivaizduokite, kad lygiai tokį patį atsakymą, tas pats vartotojas gauna pas kitus – konkurentus. Jeigu pamėginsite „atsistoti į kliento batus”, suprasite, kad tai nepadeda klientui apsispręsti pirkti produktus iš jūsų. Tai kaip prisistatyti, kad vartotojas aiškiai…

  • 10 geriausiai veikiančių rinkodaros taktikų

    Tai, kad tinkamai pasirinktos rinkodaros priemonės yra reikalingos sėkmingai verslo veiklai bei plėtrai, ko gero, niekas neabejoja. Tačiau šiuolaikinės rinkodaros taktikos bei metodai kinta žaibišku greičiu ir pasivyti visas tendencijas tampa iššūkiu net profesionalams, o ką jau kalbėti apie ką tik į verslo pasaulį įžengusias mažąsias įmones, kurios, beje, bent jau veiklos pradžioje neretai net…

  • Sėkmės istorija: 16x geresnis matomumas paieškoje

    Pavyzdys, kaip išorinis SEO (optimizavimas paieškos sistemoms) gali pakelti potencialių pirkėjų srautą į svetainę tada, kai klientui to reikia labiausiai.

  • Ką gali ir ko negali SEO paslaugos?

    SEO yra, ko gero, labiausiai žinomas trumpinys skaitmeninėje rinkodaroje, lenkiantis tokius grandus, kaip ROI ar PPC. Apie tai, kas yra SEO ir kaip tai veikia, nespecialistai dažniausiai žino tiek, kad SEO reikalingas įmonei „atsirasti pirmame Google puslapyje“. Nors ir neišsamus, tai yra teisingas atsakymas. Nesusipratimų – ir nuostolių – atsiranda tada, kai dėl žinių stokos…

  • Svetainės iliustracijos: kaip įtikti „Google“?

    Kada paskutinį kartą matėte el. parduotuvę be nuotraukų arba interneto svetainę be iliustracijų? Nors grafinius failus naudoja absoliuti dauguma šiuolaikinių tinklalapių, anaiptol ne visi turinio administratoriai žino, kaip juos sutvarkyti, kad svetainė veiktų greičiau ir būtų lengviau randama. Šis straipsnis – kaip tik apie tai. Failo pavadinimas Grafinio failo pavadinimas turėtų suteikti informaciją apie jame…

  • Iš praktikos: dažniausios SEO klaidos klientų svetainėse

    Audituodami interneto svetaines, nuolat pastebime tas pačias, elementarias, bet didelę reikšmę turinčias SEO spragas. Visos jos kyla iš neteisingai nustatytos turinio valdymo sistemos arba netinkamai pateikto turinio ir daugeliu atvejų yra, palyginti, nesunkiai pataisomos. Prieš kurdami ar atnaujindami internetinį projektą, skirkite laiko žemiau išvardintoms sritims, ir jūsų SEO rezultatai tikrai pagerės.

  • Kas slepiasi po SEO specialisto lova?

    Keletas patarimų, kad kitą rytą savo svetainę teberastumėte „Google“ paieškos rezultatuose.

Mes remiame

RAIBEC | Be efficient online
J. Urbšio g. 3, 35190 Panevėžys
[email protected]
+370 614 14199

© 2022 – RAIBEC | Be efficient online – skaitmeninė rinkodara. Visos teisės saugomos.