Skaitmeninės rinkodaros tinklaraštis

Naujausios rinkodaros naujienos, interviu, technologijos ir kt.

  • Kaip patikrinti ar internetinė svetainė atitinka BDAR

    Pasitikrinkite ar jūsų tinklalapis paruoštas ir atitinka BDAR bei TCF2.2 slapukų sutikimo rinkimo standartą (Cookie Consent) Atlikite tinklalapio BDAR ir TCF 2.2 standarto atitikties auditą Kodėl tai svarbu? Tai be išimties liečia visus verslus, turinčius ir valdančius bet kokio tipo tinklalapius ar aplikacijas ir renkančius bet kokią informaciją apie vartotojus elektroninėse laikmenose. Tinkamai paruošta tinklalapio…

  • Neišvengiami pokyčiai skaitmeninėje rinkodaroje, laukiantys 2024 metais

    Kaip duomenų apsaugos politika pakeis jūsų verslo galimybes rinkodaroje? Kaip prisitaikyti prie naujų sąlygų? 2023 m. gegužės 16 diena tapo naujų perversmų skaitmeninėje rinkodaroje data. Šią dieną buvo paskelbta nauja informacija apie vartotojus ir jų elgsenos tinklalapiuose rinkimo, saugojimo ir administravimo standarto ir reikalavimų TCF (2.2) versija. Ji praktiškai papildo jau žinomą BDAR dalimi apie…

  • Kaip išsirinkti tinkamą “Consent Management Platform” – CMP platformą ?

    Kokią CMP platformą pasirinkti, kuri būtų geriausia, naudingiausia, tinkamiausia? Tai žinodami išsirinksite gerą CMP platformą, kuri užtikrins tinkamą duomenų rinkimo, saugojimo ir naudojimo procesą, atitinkantį BDAR. Jeigu skaitote šį straipsnį, tai tikriausiai jau žinote ir suprantate, kokią įtaką verslui turi TCF 2.2 standartas ir kas yra CMP platforma. Atsakymą į šį klausimą turėjome rasti sau…

  • 9 pasaulyje populiariausios cookie consent management – CMP platformos

    Sužinokite kokia CMP platforma tinka Jūsų verslui Mūsų patirtis testuojant populiariausias pasaulyje CMP platformas. Vieną mėnesį RAIBEC agentūroje turėjome projektą “CMP”. Taip ir vadinome “CMP project” mėnuo. Visą mėnesį su skirtingais klientais, ant skirtingos paskirites ir dydžio tinklalapių keturi mūsų specialistai dirbo bandydami skirtingas CMP platformas. BDAR specialistas tikrino kiekvienos CMP platformos suderinamumą bendrajam Europos…

  • Kuo verslui vertinga Youtube vaizdo reklama

    Youtube vaizdo reklama – daugiausiai pasipriešinimo sulaukiantis pasiūlymas. Kalbant apie vaizdo reklamą, didžioji dalis verslo atstovų nepatogiai jaučiasi, dėl vyraujančios nuostatos, jog ši priemonė būtinai reikalauja didelių išlaidų bei papildomų paslaugų (vaizdo redagavimo, titravimo ir pan.).  Vaizdo reklama YouTube kanale yra visai kitokia, nei televizijoje ar kitur. Išlaidos, laiko sąnaudos šiai reklamos formai gali būti…

  • „Google” verslo paskyros vertė, didinant žinomumą paieškoje

    „Kaip pasiekti didesnį žinomumą, investuojant mažiau?” – turbūt vienas iš dažniausiai skambančių klausimų, sprendžiant reklamos dilemas.  Atsižvelgiant į verslo prioritetus, skaitmeninės rinkodaros priemonės skiriasi, ir nėra vienos 100% universaliai veikiančios taisyklės. Svarbu įvertinti, kurios priemonės ir pastangos konkrečiu atveju suteiks didžiausią grąžą. Ir nors visuomenės nuostatos sako, kad „nemokamas sūris tik spąstuose”, vis tik šiais,…

  • Kaip vartotojai priima sprendimą pirkti ir kodėl svarbu tai suprasti

    Pirkimo procesas susideda iš kelių etapų, o vartotojai turi savų lūkesčių ir motyvų, kurie paveikia sprendimą. Priimdami sprendimą, vartotojai vertina įspūdžius, nuomones, pateiktą informaciją. Naujos patirtys kelia klausimus, kaip, telkiantis elektroninėje erdvėje, tinkamai pateikti informaciją, kokiuose interneto kanaluose pranešti apie save, kaip pateikti produktą, kad klientas norėtų pirkti, kaip suprasti, kas veiksminga.  Vartotojo pirkimo kelias…

  • Kaip pasirinkti socialinius tinklus klientų paieškai

    Socialinių tinklų svarba gyvenime, versle nuolat auga. Remiantis 2019 m. „Hootsuite“ statistika, apie 59 proc. Lietuvos gyventojų yra aktyvūs socialinių tinklų vartotojai. Jų skaičius per metus augo 6,5 procento. Tendencijos kiek kinta, tačiau jų svarba neginčijama. Kiekvienas socialinis tinklas turi savo auditoriją, skirtingai tenkina jos poreikius ir atitinkamai gali būti vertingas. Nedalyvauti socialiniuose tinkluose ir…

  • Kaip prisistatyti, kad vartotojui nekiltų abejonių, renkantis jūsų produktą: USP/UVP kūrimas

    Dažnas verslininkas, paklaustas, kodėl jo verslas yra geresnis, nei konkurentų, turi šiuos atsakymus: geresnė kaina, kokybė, profesionalumas ir operatyvumas. Įsivaizduokite, kad lygiai tokį patį atsakymą, tas pats vartotojas gauna pas kitus – konkurentus. Jeigu pamėginsite „atsistoti į kliento batus”, suprasite, kad tai nepadeda klientui apsispręsti pirkti produktus iš jūsų. Tai kaip prisistatyti, kad vartotojas aiškiai…

Mes remiame

RAIBEC | Be efficient online
J. Urbšio g. 3, 35190 Panevėžys
[email protected]
+370 614 14199

© 2024 – RAIBEC | Be efficient online – skaitmeninė rinkodara. Visos teisės saugomos.