Skaitmeninės rinkodaros tinklaraštis

Naujausios rinkodaros naujienos, interviu, technologijos ir kt.

  • Kaip patikrinti ar internetinė svetainė atitinka BDAR

    Pasitikrinkite ar jūsų tinklalapis paruoštas ir atitinka BDAR bei TCF2.2 slapukų sutikimo rinkimo standartą (Cookie Consent) Atlikite tinklalapio BDAR ir TCF 2.2 standarto atitikties auditą Kodėl tai svarbu? Tai be išimties liečia visus verslus, turinčius ir valdančius bet kokio tipo tinklalapius ar aplikacijas ir renkančius bet kokią informaciją apie vartotojus elektroninėse laikmenose. Tinkamai paruošta tinklalapio…

  • Neišvengiami pokyčiai skaitmeninėje rinkodaroje, laukiantys 2024 metais

    Kaip duomenų apsaugos politika pakeis jūsų verslo galimybes rinkodaroje? Kaip prisitaikyti prie naujų sąlygų? 2023 m. gegužės 16 diena tapo naujų perversmų skaitmeninėje rinkodaroje data. Šią dieną buvo paskelbta nauja informacija apie vartotojus ir jų elgsenos tinklalapiuose rinkimo, saugojimo ir administravimo standarto ir reikalavimų TCF (2.2) versija. Ji praktiškai papildo jau žinomą BDAR dalimi apie…

  • Kaip išsirinkti tinkamą “Consent Management Platform” – CMP platformą ?

    Kokią CMP platformą pasirinkti, kuri būtų geriausia, naudingiausia, tinkamiausia? Tai žinodami išsirinksite gerą CMP platformą, kuri užtikrins tinkamą duomenų rinkimo, saugojimo ir naudojimo procesą, atitinkantį BDAR. Jeigu skaitote šį straipsnį, tai tikriausiai jau žinote ir suprantate, kokią įtaką verslui turi TCF 2.2 standartas ir kas yra CMP platforma. Atsakymą į šį klausimą turėjome rasti sau…

  • 9 pasaulyje populiariausios cookie consent management – CMP platformos

    Sužinokite kokia CMP platforma tinka Jūsų verslui Mūsų patirtis testuojant populiariausias pasaulyje CMP platformas. Vieną mėnesį RAIBEC agentūroje turėjome projektą “CMP”. Taip ir vadinome “CMP project” mėnuo. Visą mėnesį su skirtingais klientais, ant skirtingos paskirites ir dydžio tinklalapių keturi mūsų specialistai dirbo bandydami skirtingas CMP platformas. BDAR specialistas tikrino kiekvienos CMP platformos suderinamumą bendrajam Europos…

  • Efektyvi rinkodara: Kaip finansiškai įvertinti ir valdyti rinkodarą?

    Gebėjimas tinkamai įvertinti rinkodaros priemonių efektyvumą yra vertas vištos dedančios auksinius kiaušinius. Mokėdami tinkamai tai daryti įgysite konkurencinį pranašumą. Vykdomos rinkodaros priemonės duos didesnę gražą ir padės sparčiau auginti parda

  • „Google” verslo paskyros vertė, didinant žinomumą paieškoje

    „Kaip pasiekti didesnį žinomumą, investuojant mažiau?” – turbūt vienas iš dažniausiai skambančių klausimų, sprendžiant reklamos dilemas.  Atsižvelgiant į verslo prioritetus, skaitmeninės rinkodaros priemonės skiriasi, ir nėra vienos 100% universaliai veikiančios taisyklės. Svarbu įvertinti, kurios priemonės ir pastangos konkrečiu atveju suteiks didžiausią grąžą. Ir nors visuomenės nuostatos sako, kad „nemokamas sūris tik spąstuose”, vis tik šiais,…

  • Kodėl podkastus verta įtraukti į rinkodaros strategiją ir kaip jie padeda skatinti pardavimus

    Tinklalaidė, arba kitaip podkastas (angl. Podcast), – tai garsinis tinklaraštis. Klausytis jos yra paprasta ir patogu. Vartotojai ne visada spėja perskaityti ar pamatyti norimą žinią ar laidą, todėl podkastų populiarumas pasaulyje ir Lietuvoje vis auga. Tinklalaidės palaipsniui tampa vertinga marketingo strategijos dalimi. Vis dėlto, kūrėjams įvertinti tinklalaidės poveikį, auditorijos pasiekiamumą, įpročius nebuvo taip lengva. Neseniai…

  • Ką verta žinoti apie skaitmeninės rinkodaros pokyčius 2020

    Internetas jau tapo neatsiejama mūsų gyvenimo dalimi. Rinkodara ir komunikacija internete padeda tiek žmonėms, tiek verslams greitesnėje paieškoje, ar tai būtų norima prekė, ar tai būtų potencialus klientas.  Skaitmeninė rinkodara – bene daugiausiai matuojamas rinkodaros tipas, kuris leidžia aiškiai pamatuoti, kas veiksminga, o kas ne. 100% visiems veikiančio sprendimo nėra, todėl šioje srityje svarbu individualūs…

  • Kaip pasirinkti socialinius tinklus klientų paieškai

    Socialinių tinklų svarba gyvenime, versle nuolat auga. Remiantis 2019 m. „Hootsuite“ statistika, apie 59 proc. Lietuvos gyventojų yra aktyvūs socialinių tinklų vartotojai. Jų skaičius per metus augo 6,5 procento. Tendencijos kiek kinta, tačiau jų svarba neginčijama. Kiekvienas socialinis tinklas turi savo auditoriją, skirtingai tenkina jos poreikius ir atitinkamai gali būti vertingas. Nedalyvauti socialiniuose tinkluose ir…

Mes remiame

RAIBEC | Be efficient online
J. Urbšio g. 3, 35190 Panevėžys
Islandijos g. 6, 01401 Vilnius
[email protected]
+370 614 14199

© 2024 – RAIBEC | Be efficient online – skaitmeninė rinkodara. Visos teisės saugomos.